• Fatiha, tane tane okunur.

    Besmele çektikten sonra Hz. Peygamber (S.A.V.), Fatiha’yı da âyet âyet bölerek okurdu.: “Bismillahirrahmanirrahîm” der; sonra biraz durur; sonra “el-Hamdulillahi rabbil âlemin” der; sonra bir müddet daha durur, “er-Rahmanirrahim” der; daha sonra yine bir müddet durarak; “Mâliki yevmiddin” der; sûre bitinceye kadar da bu şekilde okurdu. Hz. Peygamber’in bütün okuyuşları böyle idi. Âyet başlarında durur ve…